Ibero dba o międzynarodowy wizerunek

Kwiecień 2011

Kwiecień plecień bo przeplata – trochę Polski, trochę Świata. Tak wyglądał w Ibero początek drugiego kwartału. Oprócz zleceń krajowych, zajmowaliśmy się także budowaniem wizerunku dla globalnej korporacji Axxiome Group, światowego specjalisty ds. wdrażania systemów SAP Banking i SAP Insurance oraz specjalisty w tworzeniu indywidualnych rozwiązań przy pomocy platformy SAP Netweaver.

W pierwszym etapie prac skupiliśmy się na rewitalizacji logotypu Grupy, na bazie którego powstało nowoczesne CI, w postaci m.in. wizytówek, kalendarzy, czy materiałów brandingowych, które w większości także wyprodukowaliśmy. Bazując na nowej identyfikacji, przygotowaliśmy od podstaw zaawansowaną, liczącą ponad 80 slajdów, prezentację multimedialną na globalne potrzeby Axxiome.

Kolejny etap prac obejmował zaawansowaną modernizację serwisu internetowego axxiome.com, który stworzyliśmy praktycznie od początku. Z nową szatą graficzną, zmienioną strukturą, nowymi zaawansowanymi funkcjonalnościami (m.in. z modułem rekrutacji on-line) oraz rozbudowanym działem „Contact”, serwis nabrał zupełnie innego, międzynarodowego, charakteru. W tym okresie, na potrzeby rekrutacji Axxiome Polska, zrealizowaliśmy także nowoczesny landing page kariera.axxiome.pl , oparty o autorski system do prowadzenia rekrutacji on-line. Do promocji działań rekrutacyjnych wykonaliśmy dodatkowo reklamę prasową oraz banner Flash. Na potrzeby serwisu wykonaliśmy także profesjonalną sesje zdjęciową w siedzibie Axxiome Polska. Poniżej bezpośrednie linki do poszczególnych realizacji:

Identyfikacja wizualna grupy Axxiome
Sesja zdjęciowa dla Axxiome
Prezentacje multimedialne dla Axxiome

Współpraca z Axxiome i Axxiome Polska nie ogranicza się jedynie do pojedynczych zleceń. Dla grupy świadczymy także usługi stałego doradztwa marketingowego oraz stałej obsługi wizerunkowej i administracyjnej nad wszystkimi serwisami internetowymi.

Axxiome

pozostałe aktualności

EBEXO, czyli platforma e-commerce w wykonaniu ibero

Ebexo.pl to nowy dostawca oprogramowania e-commerce, oferujący swoje usługi w modelu abonamentowym w systemie SaaS. więcej

ibero dla Cinema City

Przygotowanie logo i księgi identyfikacji wizualnej dla marki Spin City, której właścicielem jest jedna z największych europejskich sieci kinowych – Cinema City. więcej

Przygotowanie, wdrożenie i wsparcie – czyli hattrick dla sklepu internetowego Soccerpoint.pl

Soccerpoint.pl to jeden z głównych dystrybutorów firmy NIKE Poland w naszym kraju. Tym bardziej cieszy nas fakt, że tak uznana marka skorzystała z naszych usług i zdecydowała się zagrać z nami w jednej drużynie. więcej

Książkowy przykład Corporate Identity dla Szkoły Inwestowania

Szkoła Inwestowania to uznana na rynku marka która, jak sama nazwa wskazuje, uczy w jaki sposób bezpiecznie lokować swoje oszczędności, aby przyniosły one nadspodziewane profity. więcej

powrót do listy aktualności