Lipiec 2012
Przygotowanie logo i księgi identyfikacji wizualnej dla marki Spin City, której właścicielem jest jedna z największych europejskich sieci kinowych – Cinema City.
Jako, że Spin City to jedno z najmodniejszych miejsc na spędzenie wolnego czasu w stolicy, jego logo musiało doskonale wkomponować się w nowoczesny i imprezowy charakter. A że w Spin City jest nie tylko część klubowa, ale i kręgle, bar, bilard, darty i automaty do gier – logo musiało być równie nowoczesne i ponadczasowe, co wyjątkowo uniwersalne. Z założenia miało już od progu „nakręcać” imprezową atmosferę tego wyjątkowego miejsca. I tak też się stało. Dynamika czcionki i nowoczesność kompozycji, w której wiodącą rolę odgrywają kule bowlingowe, to kwintesencja tego miejsca, czyli zakręconego miasta nowoczesnych ludzi, którego grzechem byłoby nie odwiedzić z grupą znajomych.
pozostałe aktualności
EBEXO, czyli platforma e-commerce w wykonaniu ibero
Ebexo.pl to nowy dostawca oprogramowania e-commerce, oferujący swoje usługi w modelu abonamentowym w systemie SaaS. więcej
Przygotowanie, wdrożenie i wsparcie – czyli hattrick dla sklepu internetowego Soccerpoint.pl
Soccerpoint.pl to jeden z głównych dystrybutorów firmy NIKE Poland w naszym kraju. Tym bardziej cieszy nas fakt, że tak uznana marka skorzystała z naszych usług i zdecydowała się zagrać z nami w jednej drużynie. więcej
Książkowy przykład Corporate Identity dla Szkoły Inwestowania
Szkoła Inwestowania to uznana na rynku marka która, jak sama nazwa wskazuje, uczy w jaki sposób bezpiecznie lokować swoje oszczędności, aby przyniosły one nadspodziewane profity. więcej
Nowocześnie, stylowo i z klasą dla Manufaktury Skórzanej Dragon
Stylowo i z klasą – a przy tym przejrzyście, funkcjonalnie i nowocześnie. Projekty przygotowywane dla Manufaktury Skórzanej Dragon, musiały wzbudzać takie samo pożądanie, jak oferowane przez firmę produkty galanterii skórzanej. więcej