Europejskie dzieło sztuki dla Touch of Art

Luty 2010

Touch of Art to nowoczesna europejska galeria malarstwa, dostępna dla miłośników dzieł sztuki z każdego zakątka świata bez wychodzenia z domu. Dla Touch of Art opracowaliśmy pełen rebranding w postaci nowej koncepcji wizualnej marki.

Touch of Art to kwintesencja wyrafinowanego gustu. Opracowując nową koncepcję wizualną dla marki poszliśmy w tym samym kierunku – kierując się nowoczesnością i nieszablonowym stylem, zmierzaliśmy do maksymalnej użyteczności. Cez został osiągnięty. Nowa identyfikacja wizualna, w postaci sugestywnego logotypu, papieru firmowego, czy wizytówek spotkała się
z bardzo pozytywnym przyjęciem – tak klientów z sektora B2C, jak i B2B. Dla galerii przygotowaliśmy także zupełnie nowy webdesign, który doskonale łączy funkcjonalność z zaawansowanymi rozwiązaniami systemowymi.

Z Touch of Art współpracujemy nieprzerwanie od początku istnienia galerii, oferując kompleksową pomoc oraz wsparcie
w zakresie szeroko pojętego e-marketingu.

Touch of Art

pozostałe aktualności

EBEXO, czyli platforma e-commerce w wykonaniu ibero

Ebexo.pl to nowy dostawca oprogramowania e-commerce, oferujący swoje usługi w modelu abonamentowym w systemie SaaS. więcej

ibero dla Cinema City

Przygotowanie logo i księgi identyfikacji wizualnej dla marki Spin City, której właścicielem jest jedna z największych europejskich sieci kinowych – Cinema City. więcej

Przygotowanie, wdrożenie i wsparcie – czyli hattrick dla sklepu internetowego Soccerpoint.pl

Soccerpoint.pl to jeden z głównych dystrybutorów firmy NIKE Poland w naszym kraju. Tym bardziej cieszy nas fakt, że tak uznana marka skorzystała z naszych usług i zdecydowała się zagrać z nami w jednej drużynie. więcej

Książkowy przykład Corporate Identity dla Szkoły Inwestowania

Szkoła Inwestowania to uznana na rynku marka która, jak sama nazwa wskazuje, uczy w jaki sposób bezpiecznie lokować swoje oszczędności, aby przyniosły one nadspodziewane profity. więcej

powrót do listy aktualności